2011. november 14., hétfő

jelentkezem

azt írtam pár napja, hogy minden nap írok pár sort...hát akkor még nem tudtam, hogy ez az elhatározás picit elhamarkodott volt részemről
de ma igyekszem bepótolni :)
először is néhány fotó (nem a legjobb minőség) a jelenlegi " projektekből"
projekt=elkezdett munka
1.egy világoskék mellény lessz belőle egy kislánynak, érdekessége, hogy a két eleje és a háta egybe van kötve
a karöltőnél fogom elválasztani
a minta az egyik közkedvelt minta, de a felső része a mellénynek csíkos lessz és sima kötéssel
ha elkészültem vele majd teszek fel fotót róla
2. a kedvenc sapimhoz egy stóla-sál , amintája nagyon egyszerű és én nagyon szeretem, blokkolás után remélem még jobban lehet majd látni
3. a lányomnak készülő pulcsi-sima egyszerű( merthogy Ő így kérte, én tettem volna bele valami mintát, de hát sajnos nem tudtam meggyőzni:))-a fonalam épp elfogyott, de ma megyek és veszek még egy gombolyagot, a kedvenc újpesti boltomban





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése